Return of the prodigal son

Här, kära läsare, får ni då vad ni så länge saknat: danwar! Jag har haft väldigt lite för mig nu under sommaren, inte desto mindre har jag haft viktigare saker för mig än att sitta här och skriva. Det har varit allt ifrån att slåss och träna till att ta det riktigt lugnt, men mest av allt har jag bara njutit av att vara jag. Det är så jävla nice.

Igår var jag ute på Asperö för att träffa de andra faddrarna i min grupp. Det var en mycket trevlig sammankomst, men den slutade lite väl tidigt och nyktert för min smak. Detta löstes ju lätt genom att möta upp Ninja, dricka lite och gå till Riorio. Vi dansade lite, snackade lite. Sen menade Ninja att jag såg deppig ut. Detta löste han med ett par omgångar tequila, sen strulade jag upp två brudar och gick hem med den ena. Ninja tänkte först plocka upp mina rester, men sen upptäckte han vad jag tidigare upptäckt: bruden jag lämnat efter mig var
1. Troligtvis nära 35 år gammal
2. Helt psykiskt instabil
Som exempel på punkt nummer två kan jag ju nämna att hon plötsligt kläckte ur sig att hon hade brutit tummen (fett krydd) för att sedan smyga runt och titta surt på mig och den andra tjejen när vi roade oss. PSYCHOBIAATCH!

//danwar

Kommentarer
Postat av: Opo

Så nöjd är du. Den andra bruden måste ju ha varit världens kap om du valde bort fröken vettvilling för hennes skull.

2010-08-16 @ 20:48:46
Postat av: max/ninja

jag trodde ju den galna var prostituerad. eller en sån brud som ligger med en, sen kommer vietnamesiska maffian och säger "du låg med min fru, du är död". true story, sånt händer. läste på flashback.

2010-08-16 @ 20:59:12
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Opo, jag gick faktiskt mest på utseende. Och att den andra inte avbröt för att gnälla om sin "brutna" tumme.

2010-08-16 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0