Provocera?...

Idag vill jag provocera. Jag vaknade vid tolv, ganska exakt, och sopade i mig en halv flaska coca-cola och surfade runt på tidningssidorna. Såg att typ hela Polen dött i en flygkrasch. Skulle kunna skämta om det, något om "Polsk riksdag" kanske? På aftonbladets, vår kanske mest patetiska kvasijournalistiska kvällstidning hittar ajg en länk till en blogg. Bloggen heter "Stoppa Flashback" och under sidrubriken "Flashback - terrorister, knarklangare och övrigt kriminellt PACKS himmelrike!" försöker han få hemsidan nedlagd. Det lär jag kunna driva med rätt mycket. Han har ju trots allt tre inlägg på sin blogg. Men dags roligaste nyhet var om de två hungriga ryska gotharna som åt sin kompis för att hon var emo och serverade henne med potatis med motiveringen "vi var fulla och hungriga"

Vad skall jag skriva om, jag vill provocera. Äh. Fuck this, nu skall jag käka en gothare - The Revenge of the Emo.

I Spotify just nu:
Bullet for my valentine
- Spit you out

Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0