Peacock på en torsdag

Igår var det helt okej. Första gången jag drack på ca 3 veckor, men kändes inte direkt som att jag legat av mig. Det tråkiga var väl att folk gick hem tidigt. Sånt suger.
Peacock var inte särskilt imponerande igår, men ganska mysigt. Det fräckaste på hela stället var ju stämpeln, har alltid gillat den symbolen. Och man ska nog inte vara så jättenöjd om ens gäster har åsikten att stämpeln är det bästa. Men tänk er denna som stämpel liksom:
esf

När jag kom hem satt jag vid datorn en stund. Hörde lite tjoande utanför fönstret och så lät det som om någon var på min utemöbler. Jag drog på min hårdaste min och drog upp persiennen. Visst, där står fyra fulla puckon och pillar på mina stolar. "Jävla spanjorer, ge fan i att bli fulla och pilla på mina möbler", tänkte jag. En av dem fick syn på mig och knackade sina kompisar på axlarna och pekade på mig. Alla, utom en, såg plötsligt väldigt kontrollerade ut. De som sansat sig drog iväg sin kompis till andra sidan gatan, där de tydligen bor. Han som inte sansat sig gjorde lite provocerande gester, jag har ingen aning om varför. Ibland hatar jag verkligen utbytesstudenter.

För en stund sedan funderade jag över vad som händer idag. dekadent har tagit sig för att planera, vi får väl se hur det går. Efter denna tanke drack jag lite blåbärssoppa, rapade fish. Nu är det dags att dammsuga. Yay.

//danwar

Kommentarer
Postat av: max/ninja

typiskt spanjorer att försöka sno stolar. under 1400-1600talet snodde dom ju hela jävla sydamerika. snikna jävlar!

2010-04-30 @ 14:49:38
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: N dog

Pea Cock,,, hahahhaa

2010-05-01 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0