Madman is här.

Jah, schnell! Brukar det låta när jag går och lägger mig utomhus bakom den tyska korvfabriken, i mina innersta väsens drömmar.
Anywho, i awesomenästet där glada sparvar gäckar i norra Sverige har vi blivit lata. Ninja uppdaterar inte bloggen varje dag, Shredder är inte BK-monster riktigt än och jag själv är jävligt lat, in i helvetes jävla lat. Vad hände?
Förklaring följer inte, för jag vet inte.
Bloggen har tappat lite affektionsvärde tror jag. Blondinbella har använt sig av Jedi mind trick på Malenurse, Dekadens har stannat i växten, Opooa har gömt sig, Danwar solar sig någonstans, Kuma blev bannad från arenan och vad händer sen?! Jag får lite panik. Alltså vill jag att folk skall anstränga sig lite, så lovar jag att göra det också.

Med andra ord; skriv i bloggen lite mer, jag har ingen fritid/fantasi.
Igår såg jag en kille som lyssnade på Heavy Metal Farmer och sjöng med i den tysta salen, även kallad Röda Rummet i skolan. Han fick ett par tillsägningar av irriterade plugghästar, men jag bara skrattade. För det var kul, han kunde inte growla, han liksom kved.

Jag vill sända lite kärlek hem till Göteborg, ni är också rätt awesome.
Men i Umeå finns det heliga triumviratet, som i folkmun kallas Mad Shredding Ninja-man, så kom hit, ni blir mer awesome.


Nu åter till hemtentan.

I hövvet: Ordet sextant (nautiskt instrument) men också sex-tank, nauty instrument. Långsökt, jag vet. Men jag pluggar faktiskt.

Madman pissed of, out and about, twist and shout.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte ni uppdatera snart? ty den här bloggen är a we som e! typ.

2010-04-24 @ 02:34:22
Postat av: dekadent

ska köpa cigg och hamburgare, sen springa cancermilen, sen ska jag uppdatera. tror det blir ngt om lesbianer.

2010-04-24 @ 11:03:57
Postat av: Anonym

Jaaa, snälla skriv något. Ni är så smarta och coola och snygga!!!!

2010-04-24 @ 12:41:22
Postat av: Madman

Pepp?

2010-04-24 @ 12:58:39
Postat av: dekadent

du kan aldrig gissa vad jag fick skriva in för att verifiera min förra kommentar :P helt sjukt!

2010-04-24 @ 17:57:55
Postat av: Madman

Kill bill?

2010-04-24 @ 20:42:37
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0