Hopprep.

Det finns många sätt att dö på. Många tråkiga. Att "somna in" är inte grejen, man behöver lite mer awesomeness när man dör.

Jag har kommit med ett exempel innan, som var det ultimata, men hör och häpna: Jag har fått nys om ett nytt och råcoolt sätt att dö på!
Det gäller bara att följa ett par enkla steg:
1. Ha ett hopprep i beredskap
2. Var i närheten av ett träd som ligger vid en cykelbana
3. Ät en kokt med mos, mycket senap och en skvätt ketchup
4. Bind fast ena änden av hopprepet (ett långt är att föredraga).
5. Svälj den andra änden av hopprepet
6. Göm dig i busken på andra sidan cykelbanan och vänta.

Vad kommer nu hända?
Det skall jag berätta. När det kommer en cyklist förbi i full fart så kommer din strupe och din magsäck hamna på cykelbanan, och om du siktar noga kommer den hamna bredvid den intet ont anande cyklisten.
Varför korv med mos undrar ni då? Jo, det är bara för att ge maginnehållet en riktigt jävlig färg.

Slutet awesome, allting awesome.

Madman

Kommentarer
Postat av: Opo

Jag köper inte riktigt det där med att magsäcken bara ploppar ut..

2010-04-25 @ 11:36:35
Postat av: max/ninja

http://www.terminalpatienten.se/Terminalpatienten.html det måste vara sant. det står ju på internet!

2010-04-25 @ 14:19:21
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0