flipp chilll

gosh darn. det händer titt som tätt att jag glömmer av vilken otrolig påverkan jag har på folk. och det händer därför titt som tätt att jag häver ur mej grejjor utan att tänka efter först.

för ett tag sen skrev jag att vi ville bli mer mainstream här på trippelsparv och börja skriva om mode, och tro fan om inte ironin går förlorad och plötsligt handlar vart och vartannat inlägg om mode och trams. tom blondinbella tittar fram på bloggen så fort jag vänder ryggen till.

tusans bananer. det funkar tydligen inte att vara så oseriös som jag är när jag samtidigt är en förebild och ledare för folket runt mej.

jag ska försöka ta till mej den här insikten och göra mitt bästa för att inte dupera mina kära medskribenter igen. jag kan dock inte lova ngt, ty jag är en okynnig person, och mina ord väger ofta på mina vänner med en tyngd som är oväntad även för mej.

jag misstänker att detta inlägg kommer att bemötas endera med ett tyst medhållande, eller ett gäng putslustiga kommentarer med syfte att förlöjliga mej eller på annat sätt sticka hål på det jag skrivit. jag ber eventuella läsare av sådana kommentarer om ursäkt och vädjar till er att förlåta dem på samma sätt som jag förlåter dem, ty de vet icke vad de gör. deras spydigheter härrör ur okunnighet, rädsla och avundsjuka. mången utav dem har ännu svårt att välkomna mig som sin frälsare, och några av dem är avundsjuka på mitt dominerande intellekt och dna.


puss och godnatt // dekadent




Kommentarer
Postat av: Opo

Du har helt rätt. Du är bäst.

2010-04-02 @ 00:01:08
Postat av: Shredder

Säger bara Ikaros och hybris. Ganska passande?

2010-04-02 @ 02:26:11
Postat av: danwar

Hahaha, ja, din styrka ligger i ditt överlägsna DNA. Samma DNA som ger dig dina fysiska och psykiska attribut. Som jag är så gruvligt avundsjuk på.



Du är typ 5 fot lång.

2010-04-02 @ 03:39:20
Postat av: dekadent

haha, nu börjar det smyga sig in lite okunnighet och avundsjuka ser jag.. men det är lugnt, precis som jesus så förlåter jag er :D

2010-04-02 @ 11:13:49
Postat av: Madman

Jag hade också haft gudkomplex om jag var så lång.

2010-04-05 @ 05:14:22
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: N

Dekajens luktar myrra

2010-04-05 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0