Coolaste inlägget på länge

Detta inlägg ska handla om två sake. Jag börjar, all logik till trots, med den andra:

Barndomsspel gör comeback
Jag vet inte hur det är vid de andra geografiska platser där sparvar är verksamma, men här i Göteborg har vi haft en comeback som många av oss länge har väntat på:
zsf

Ja, ni kan ju se själva. Hur dåligt ser det ut liksom? Som en sammanfattning av spelet kan jag säga ett ord; awesome! Den enda nackdelen är att det tar sjukt lång tid, speciellt om man spelar många. Jag, Opo och Kapten satt igår i flera timmar med ett enda spel. Sjukt värt var det när jag vann.


Därefter kommer den första saken:
Dylan Moran
Dylan Moran är råfet. Eller, inte bara det. Han är också cool, däven, sliten, rolig och en massa andra bra saker. Många av sparvarna har under lång tid varit fans till honom efter att några av oss (av en slump?) snubblade över en DVD-box med hans geniala serie Black Books. Han är ungefär lika cool live, och han ska uppträda på Konserthuset ikväll! Tidigare idag införskaffade jag biljetter till mig, T-Rex och N-dog. Taggar just nu som fan, kommer nog att bli riktigt bra. Här kommer ett fint klipp:


Awesome and out
danwar

Kommentarer
Postat av: max/ninja

för fan danwar, för att ett spel skall kunna göra comeback måste man ju någon gång ha slutat spela! no can do. spelat det sen jag fick tag på en demo med endast "deand and burried" innan fulla spelet kom. anywho. awesome spel. tål att sägas in miljon gånger. mer heroes åt folket. vi borde börja spela över nätet med varandra ?!

2010-04-12 @ 16:27:01
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Nätspel är sjukt långsamt, men så värt det. Vet inte huruvida spel som är "alternativt införskaffade" funkar över nätet, annars har jag inga expansioner.

2010-04-12 @ 17:02:26
Postat av: Opo

Du vann faktiskt inte. Alls.

2010-04-12 @ 18:20:07
Postat av: max/ninja

jag har spelet, i orginalförpackning. inga expansions utan bra restoration of erathia eller vad fan det heter. vet inte hur det är med alternativt införskaffade kopior över internet. vet att man inte behöver cd:n i för att spela ett orginalinstallerat över nätet.



vågar man spela med opo? efter chemical vocations release-party har jag vaga minnen av att opo gick bananas efter att kapten smiskade upp honom.



sen kan man ju undra hur jag tänkte när jag stavade buried med två r. BURRIGT SOM FAN.

2010-04-12 @ 18:44:57
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kapten

Haha roligaste inlägget på länge :D

Speciellt: "Sjukt värt att jag vann."

2010-04-12 @ 21:49:34
Postat av: Madman

Det var jag som snubblade över Black Books, tar åt mig den credden, satt och visade klipp för N-dog, T-rex och Edward hemma hos Boork himself för ett par år sen. Fick ett anonymt tips av min farsa. Woh!

2010-04-12 @ 23:46:59
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Tack för uppklarningen Madman! Iaf var det sjukt värt idag. Han är fan inte lugn den killen. Boork fick ont i halsen.



Annars älskar jag att det står "Epic battle of strategy and honor" på Heroes 3-bilden.

2010-04-13 @ 02:12:21
Postat av: Kapten

Tänkte på det med nu^^ Riktigt epic är det.

2010-04-13 @ 02:36:35
Postat av: N dog

Dylan var fantastisk, snart blir min dator än mer fantastisk när jag har Heroes III igen efter att den harakiri-ade sig själv i vintras...

2010-04-14 @ 23:41:01
Postat av: Madman

jag har också fixar heroes III nu. På min mac! Så jävla-a-a-aa win.

2010-04-15 @ 16:32:40
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Morf

"Manny, do you have a tower of soup for me yet!?!"

2010-04-18 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0