10 veckor

Tjobaloa!

Nu börjar det närma sig på riktigt. Om 10 veckor så är det sommarlov och även slutet på min utbildning, ganska så nice alltså. Följande veckor kommer bli hårda, mycket hårda eller? Är inte så säker på det alltså. Nu skriver jag C-uppsats och det är jag gör, med andra ord har jag 10 veckor att planer hur fan jag vill bara uppsatsen blir klar, mycket mulligt mycket mulligt.
Hörde också förra veckan att vi är dålig på att uppdatera bloggen, som svar på det säger jag: jaha.
Och som förklaring säger jag som danwar sagt tidigare att de flesta sparvar är väldigt upptagna med studier och annat krims krams, vi pallar ju inte att bli någon blondinbella blogg som bara uppdaterar för att uppdatera och sedan fylla ut med massa bilder. Som ni såg i mitt tidigare inlägg funkade inte det alls.

Men som sagt typ 10 veckor kvar sedan så blir det Malenurse for real!
Don´t get sjuk;)

Som bonus eller som utfyllnad?

Stinson eller Hultsfredstjur?




/Malenurse

Kommentarer
Postat av: max/ninja

eller SUPERHJÄLTE?

2010-04-08 @ 23:12:28
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Stinson

Supertjur!

2010-04-14 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0