visdomsord från dr dekadent

tjo alla glada, dr dekadent är tillbaks!!

idag hade jag tänkt svara på frågor som rör den ädla konsten att gymma.

ni frågar - på hur många platser kan man med fördel sova bekvämt när man är och gymmar?

dr dekadent svarar - 8. varken mer eller mindre, men kanske 9 (hann aldrig kolla bänkpressen..). kan i vilket fall starkt rekomendera den där svarta där man tränar magen eller ngt. där sov jag som ett barn. 

ni frågar - vad bör man se upp för?

dr dekadent svarar - arga sergeanter som redan hittat er sovandes 3 gånger under dagen. dom är jävla buzzkillers asså. seriöst. jag lackar. 


kommer kanske lite bilder på mina bravader från lumpen inom kort..

// dekadent 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0