Umeå, U med ä och u med ö.

Jag är Madman. Glöm inte det. Ett flytande topic har ju varit om när man först upptäckte alkohol. Jag minns det som minnesluckorna från igår. Knappt alls helt enkelt.
Åter till ämnet, jag använde glade förut när jag sket OCH DET LUKTAR JU SJUKT GOTT! Nu sitter jag här naken och huttrar och böjer verbet att "glade:a". Min storhetstid har börjat; Madman Glade Madmanson har entrat det legendariska beroendets portar. Njutbart. Allt går så långsamt.
Nejnej, skämt åsido, jag var bara naken en stund. Klär nog av mig snart igen.

På tal om att börja gilla saker i sin vardag har jag otroligt nog börjat gilla vissa saker. Till exempel.


I spotify just nu:
Reklam


MadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadmanMadman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0