Taekwondo-söndag

Som vanligt alltså. Tyvärr var jag den enda sparven där, och jag har ändå en förkylning på gång och fortfarande ont i foten sen förra söndagen.

Iaf gick träningen bra, fick in en dålig träff med foten precis i slutet och den växte ytterliggare lite mer och blev lite blåare. Lugnt.

Dagens besvikelse var att det inplanerade laserdomebesöket inte blev av då några jeppar hade bokat stället hela dagen. Dålig stil.

Nu har jag iaf ätit glass och ligger i min säng. Har en ny DB-bok, och efter ett litet tag ska jag gå över till godnatt-listan på Spotify. Inte för pjåkigt.

//danwar

Kommentarer
Postat av: Max/Ninja

Vaddå ny DB-bok? serien slutade ju 1995.

och gt är dåligt.



2009-09-29 @ 10:25:39
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

SJÄLVKLART läser jag vanliga DB, den hederliga gamla serien. Jag har bara inte börjat förrän i förrgår, så jag har bara läst 170 kapitel. Passade på att låna Mr Pinks böcker när han drog till la France.

2009-09-29 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0