Soffa, Nationalekonomi och Ebbe.

Idag ligger jag i soffan. Jag vaknade klockan 12, dvs för 20 minuter sedan och upptäckte att jag redan hade slutat för dagen. Jag hade ekonomisk historia mellan 10-12 och har alltså missat det. Jag vaknade sent idag för att jag är sjuk. Min näsa är full med grönt och gult klet och jag har ont i huvudet och ont i halsen. Jag har tenta på måndag. Jag känner att mitt immunförsvars uppgivande kan ha något med det att göra. Idag ligger jag i soffan, jag kommer inte röra mig mer än till kylskåpet och till toan, det är Nationalekonomi-studier för hela slanten.

Det är tur att det finns musik. Jag hade varit så ledsen om det inte fanns musik. Ett band som inte finns längre hette Far Above. Deras sångare heter Ebbe och är jävligt bra. Jag tror inte jag har hört något där Ebbe har sjungit i som inte är bra. Till och med Rickard Cederfors är grym, och Ebbes gamla nu-metalband var råbra. Nu har Ebbe ett nytt projekt som heter Head Like Orange, och det verkar jävligt ball, och det är det jag lyssnar på nu för att försöka samla mina krafter så jag klarar min tenta.

På Myspace just nu:
Head Like Orange
- Distraction

Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0