sånt händer

jääävlar vad jag är trött på att se inlägget med mat längst upp. okej, det var lite kul, men det har vart där sååååå länge! jag har ju dock tyvärr inget vettigt att skriva, så här kommer lite blandat.

boork tycker att jag har sovit för mycket i hans lägenhet det senaste. det är dock inte att jag har sovit där som han klagar över, tydligen tycker han att jag ska tvätta lakanen om jag tar dit tjejer. jäkla gnäll på den killen alltså.
jag tror inte heller att någon ungdom som jag umgås med (med ev. undantag för opooa) skulle få något annat än yttersta riskzonen som resultat på alkoholtestet på iq.se. det är ju helt orimligt att det skulle vara farligt att dricka sig full ett par dagar i veckan, sånt gör man ju.
igår hade jag och opooa taekwondo. det gick bra, ändå tills jag trampade på min egen stortå (slutet av uppvärmingen). nu har jag ont i hela foten, men vad värre är missade jag ju alla grejer på träningen. tusans.

peace out, ingen spotify idag

//danwar

Kommentarer
Postat av: Opooa

"Kort och koncist: Din alkoholkonsumtion är ofarlig."



Woho! Jag vann! Fan vilket tråkigt liv jag har.

2009-09-21 @ 23:03:41
Postat av: dekadent

jag dog tydligen av delerium tremens hela tiden tidigare i år, nu när man är i lumpen hamnar jag bara i "riskområdet" :P

2009-09-25 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0