lé tigre

För det första kan jag nämna att jag aldrig varit speciellt vass på franska, så klaga inte på rubriken.

Detta har iaf varit en lugn helg. Vanligtvis skulle jag känt mig besviken med det, men idag känns det faktiskt helt okej. Det enda som jag hade velat göra annorlunda är väl att jag skulle sprungit en bit också, men jag har varit lite för trött för det.

Igår var jag, dekadent och Nillon här och kollade på film. Det var najs. Nillon ville, precis som vanligt, bråka lite efter filmen. Vissa tycker tydligen fortfarande att det är ett charmigt sätt att släppa lös sitt testosteron på.
Iaf drog jag och dekadent hem till Skruf efter filmen. Väl där klippte jag dekadent (grymt bra) och sen fick han raka mig (...). Efter detta fick jag smeknamnet "lé tigre" och vi spelade brädspel och sånt där.

Idag var det dags att säga farväl till skägget. Jag stod tyst och tittade på det i spegeln en stund, tårarna byggdes upp. Jag drog handen igenom det för en sista gång och sa så farväl till min vän sedan typ 4-5 veckor. Det var en mycket sorglig ceremoni som utfördes till låten Burn av Usher. Lite sådär, men låten speglade verkligen vad jag kände.


lé tigre

Ber om ursäkt för att jag inte kunde dela med mig av en bild framifrån, men skägget var fortfarande såpass långt att det inte syntes så bra. Iaf; bra jobbat dekadent!

I Spotify just nu:

Empire of the Sun
- Walking on a Dream

//danwar

Obs! Glömde nämna att vi inte vill halka efter killarna i Umeå i kampen om världsherravälde, därmed sagt att vi börjar i taekwondo på onsdag. Peace out, biatches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0