Jag kallar det "tisdag"

Igår började skolan, fy fan det var kul. Vi hade föreläsning 8-10, sen chillade jag och Boork runt lite, kollade in Paus nya lägenhet och lite sånt. Lärde mig att solen går upp över hustaken mittemot Queen klockan 15:17, då var vi inne på vår andra öl på uteserveringen, snart rullade även pommes frites-tallriken in. Var helt underbart väder och flickorna från Rudebeck gick förbi oss och bjöd på fin utsikt. Då Boork och hans flickvän firade 4 månader var han tvungen att dra iväg en stund, jag utnyttjade tiden och satte mig full och fin och läste statistik. Fan vad ball.

Boork kom tillbaka och efter ytterliggare ett par öl var det så dags att dra sig hemåt. Ville dock inte spendera hela kvällen själv, så kollade runt efter sällskap. Visade sig att Helena var i stan, så jag träffade henne, Edvin och Kajsa på Järntorget. Vi gick vidare till Social och drack öl. Blev nog ett par för mycket.

Klockan var ca 11 (alltså 23!) när vi fulla ragglade in hos Edvin där vi skulle sova. Jag sov dock kasst sen Helena hade skallat mig med en tandborste i ögat och Kajsa tagit upp hela madrassen vilket tvingade mig att sova på golvet. Åkte hem fett tidigt och har suttit och varit dassig hela dagen idag.

Sitter just nu och kollar på I Love You, Man. Den verkar ganska rolig, och jag har dragit på smilbanden ett par gånger. Det roligaste i hela filmen inträffade precis, fast man kanske inte riktigt ska säga att det ingår i filmen. I ett scenbyte blev skärmen mycket mörkare, så jag såg min egen spegelbild i den. Fyyy fan vad jag skrattade! Inte nog med att mitt skägg är åt helvete, jag har dessutom inte duschat sen igår och har fin frisyr. En orange Puma-tröja på det här och det är givet att man skrattar.

I VLC just nu:
I Love You, Man

//danwar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0