Ganska najs

Igår var jag i Kungsbacka. Har varit där typ tre gånger sen studenten -08, känns ganska lagom.

Men Kungsbacka är inte så pjåkigt ändå. Igår var jag och röntgade tån, det var ganska kul. Spännande liksom. Och som om detta inte var nog så har ju Kungsbacka dessutom en ungdomsmottagning! Dit hann jag tyvärr inte gå igår, men det är riktigt trevligt där. Gratis grejer och sånt, grejer man behöver dessutom.

Var en sväng på Kungsbackas kulturhus, Fyren, också. Där kan man äta god mat, vilket jag inte gjorde. Men jag talade med två killar från min gymnasieklass. Den ena hade precis hoppat av sitt högskoleprogram, den andra höll på att läsa upp Fysik A. Då kände man sig ganska lyckad alltså.

Var något mer som hände igår också, förutom att jag fördrev 4 timmar framför TVn. Kan dock inte komma på vad det var... Är dock säker på att det inte var fysikplugg iaf, det borde jag ha kommit ihåg.

Idag känner jag mig lite ledsen. Missar nämligtvis taekwondon idag, och det är fan inte kul. Som en liten lampa i mörkret upptäckte jag dock att CDON har sänkt priset på Twillight, nu är den nere i 79 kronor. Fortfarande ganska mycket, med tanke på vilken usel film det är, men det är på väg åt rätt håll iaf. Att man ska få betalt för att se den.

Åter till att undvika plugg nu.

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0