en sak till

kom på den andra roliga saken från igår.

en fjoronårig tjej sa en sak till mig: "men mogen"

"hur kommer detta sig?", undrar ni då. och jag förstår att ni undrar! jag är ju så fruktansvärt mogen, alltid den som får ta tag i de andra och säga ifrån när det räcker. småbarn.

jo, det är iaf så att jag är medlem på hamsterpaj. "konstigt", kanske ni tycker. men jag vill faktiskt berätta att hamsterpaj är en guldgruva! forumet har gett mig många goda skratt, och flera av medlemmarna (med tillhörande visningsbild) har förgyllt min dag och fått mig att inse att jag faktiskt är bättre än de flesta.

den här fjortonåriga tjejen hade iaf lagt upp en delad bild på sig själv, den ena halvan föreställde henne som blondin och den andra som brunett. kan och tillägga att på båda bilderna hade hon tryckt upp brösten och hade kraftig urringning, något som hon var noga med att visa. under bilden hade tjejen skrivit (noga citerat): "Blont lr brunt?XD"
det var många killar som hade kommenterat på bilden, iaf ett tiotal. kommentarer som "blond såklart!" och "brunt! söötast <3" var förekommande. de hade lagt upp så fint, oj så fint. så jag skrev helt enkelt "bröst".
och som belöning för detta pricksäkra och enligt alla kriterier roliga påhitt fick jag alltså som belöning "men mogen". det var iaf kul, har fått den typen av kommentar av en fjortonåring sen jag var tretton tror jag. uppfriskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0