Att inte kunna hantera sprit.

I Fredags hade vi någon form av temafest. Jag var väldigt rosa. Rosa tröja, rosa t-shirt, rosa smink. Blå byxor också. Jag lärde mig tidigt att skall jag dricka alkohol skall det vara öl. Öl är bra; det är gott, låg alkoholhalt och det är svårt att överdosera. Ninjor är inte kompatibla med starksprit. När jag tänkte att fyra öl är för lite för en helkväll och valde att sopa i mig en halva whiskey som grund vet jag inte riktigt vad jag tänkte med. Det kan ju bara gå åt ett håll, käpprätt nedåt. Jag vet att jag började kalasa klockan 18, och vid klockan tio gick jag hem - För full, för att ens kunna gå. Jag growlade, sprang runt och håll på att bli påkörd av en buss. Jag traskade runt i blindo på Ålidhem och jag tror att jag crashade en hemmafest. Jag kröp halvvägs in i en bil genom passargerarfönstret och köpte tre kebaber. Det var en bra kväll, har jag fått berättat, men jag kommer inte ihåg squat. Så; Har jag fulraggat på dig, eller varit allmänt odräglig - Förlåt. Mår jag dåligt som människa? Ja. Har jag ångest? Ja. Hade jag gjort samma sak igen om jag hade haft chansen? Jao...

Puss.

På Youtube just nu:
Fight Science part 4/10

Ninja

Ps. Imorgon börjar Jag, Shredder och Madman i Karate - Beware. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0