Två sätt att dricka Whiskey

För ett tag sedan köpte jag och Madman varsin flaska whiskey.
Jag har kommit fram till att det finns två sätt att dricka whiskey.
1. Ninjametoden:
Kom hem från systemet med din whiskey, ta på dig rosa kläder, toppa med lite rosa ögonskugga och dra iväg på schlagerfest. Där sveper du whiskeyn och kommer inte ihåg ett dugg när du vaknar i Madmans säng dagen efter.
Fördelar: Du blir snabbt full och känner dig oövervinnerlig.
Nackdelar: Du försöker döda en buss, krypa in genom ett öppet bilfönster, blir attackerad av en tegelvägg, kommer hem med tre kebabrullar och vaknar i någon annans säng. Dessutom kommer du en timme försent till det mötet du skulle till dagen efter.

 
Peter Doherty; Musiker och Englands nationalfyllo - En typisk användare av Ninjametoden

2. Madmanmetoden:
Kom hem från systemet med din whiskey, ställ den på hyllan. Laga en god middag, studera lite. Tag en liten slurk och ge dig sedan ut på en promenad på stan. Där får du leta reda på en relativt bortsupen Ninja i 45minuter och rädda honom ur diverse faror.
Fördelar: Flaskan räcker riktigt länge.
Nackdelar: Du blir inte full nog för att orka med att leta reda på idiotfulla ninjor på vift.

 
J.R.R. Tolkien; Språkprofessor, Englands nationalskald - En typisk användare av Madmanmetoden


I Spotify just nu:
Green Day
- Holiday (Live)

Ninja avslutar inlägget med en whiskey enligt Madmanmetoden.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förespråkar Opooametoden:



Do not try to drink the whiskey — that's impossible. Instead, only try to realize the truth: there is no whiskey.

2009-10-19 @ 19:11:02
Postat av: Max/Ninja

ah, såklart. det var ett delprogram i matrix som gjorde att det brände i halsen när jag drack och att jag sedan försökte hoppsparka en buss som kom rakt framifrån i 200knyck ^^

2009-10-20 @ 09:22:17
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0