Tjocka människor

Som jag har diskuterat tidigare så finns det människor som inte är håller sig inom BMI gränserna (läs "Mat") igår slogs jag av ett nytt problem dessa människor lär ha (förutom att de är tjocka) och det är att ta sig ur bilen på en prakeringsplats. Jag var på 421 i Högsbo igår och parkerade och hade fan svårt att ta mig ur bilen utan att dra bildörren i nästa bil (jag parkerade fan bra då alltså, ingen jävla kvinnoparkering). Något som är intressant här är då att 421:s parkering har dubbla linjer för att undvika olyckor av just den art som jag vara nära att förorsaka igår.
Min fråga är nu då alltså hur fan en tjock människa gör????
Visst man kan parkera där det in är fullt med bilar runt omkring. Fast då kan det komma bilar runt omkring och då kommer de inte in i bilen igen.
Eller så kan man parkera över två rutor, men då kommer de att få böter titt som tätt och vad jag vet så har inte tjocka något tillägg på lönen eller skatteavdrag så de har mer pengar än oss andra.
De kan göra ett aktivt val att inte åka till 421 och handla. Men å andra sidan måste tjocka människor ha mat för att kunna hålla uppe sin vikt och de måste ha underhållning i form av dator, tv, film och tv-spel för att undvika saker som gör att de rör på sig.
För att summera så fattar jag inte hur de (tjocka människor med BMI på typ 35 uppåt) kan ta sig ur bilarna på en parkering när jag med mina typ 23 i BMI har uppenbara problem.
Spotify spottar ur sig:
En jävla klassiker
Pakito - Living on Video
/Malenurse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0