sova borta är bra

Tyvärr är det ju inte "sova borta" som "sova borta med en tjej", men ändå.

Igår var det lite invigning för nya Casa Skruf, mycket fint. Ett par öl, amaretto och sen Blackjack på Queen. Förlorade en del pengar, men vad gjorde det?

Sov sedan hemma hos Boork, utan Boork, och i skrivande stund sitter jag och äter upp hans bröd tillsammans med det enda pålägg han hade som är någorlunda okej; hallonsylt. Ska snart ge mig på hans förråd av kakor, jag längtar redan efter hans vrede.

Puss puss
//danwar

EDIT:
Jag drog precis upp rullgardinen, eller egentligen är det bara persienner men whatever, och: JAG SER DET SNÖAR?!

I Spotify just nu:
Damien Rice
Woman Like a Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0