söndagsångest

idag har jag ångest.. jag vaknade för 10 minuter sen med den värsta huvudvärken i mannaminne. jag är hyffsat säker på att jag fortfarande är full. jag är hyffsat säker på at daniel sover ngnstans i mitt hus. jag är hyffsat säker på att jag drack för mkt igår. jag vettefan var vi va eller varför min hand ser ut att ha blivit uppäten av en stor och arg hund..? kollar jag bilderna på min mobil så hade vi i början av kvällen en travlig stund på queeen, sen gick jag tydligen och slog sönder ngt och blödde på andra lång? jag har också skickat en hel del suspekta sms till folk, och jag verkar ha snott med mej ett par simglasögon?

en jävla ångest asså, om ngn vet vad fan jag gjorde igår så får dom gärna berätta det, min hand behöver fan nästan sys. ska försöka lova mej själv att aldrig börja dricka med danwar klockan 14.20 igen, men det kommer jag ju inte hålla.. fan



början av kvällen ^^
slutet av kvällen antar jag? vv




// dekadent


Kommentarer
Postat av: Opooa

Haha, bör nomineras till årets fylla. Sådär brukar handen se ut när man rivit dig på någons söndertrasade tänder...

2009-10-25 @ 14:54:37
Postat av: dekadent

det bästa är att vi hann besöka en massa olika ställen, supa ner oss rejelt och göra dumma saker, spy och må dåligt och skit innan klockan ens va 24.00 :P

2009-10-25 @ 16:02:43
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Okej. Jag var full. Klockan fem. Då var jag nyfiken på varför folk sneglade lustigt på mig och varför det var så ljust, det var ju ändå kväll och folk SKA vara fulla? Inte enligt klockan.

Hur som helst var det iaf bara dekadent som var riktigt korkad, som vanligt. Eller ja, Nillon sa att jag skulle få 200 kr om jag skallade en kille med rakat hår och tatueringar på huvudet. Det gjorde jag. Han var arg.

2009-10-26 @ 04:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0