Schööön dag

Efter mitt förra inlägg freebasade jag av Boorks hallonsylt, sen drog jag ner på stan. Fixade lite skit, fixade lite andra grejer. Åkte hem.

 

Idag var det en mycket speciell busschaufför som körde mig hem. Han såg nämligen ut som en aning butter John  Cleese. Busschaufförer ser nästan alltid buttra ut.

 

Dagens chaffis.


Lite senare satte han även på sig glasögon.


Dagens chaffis... lite senare.


Märkte även att några av passagerarna på bussen led av den mycket vanliga åkomman "fredagströtthet". De hade nämligtvis däckat på bussen. T.ex. killen som satt bredvid mig. Funderade på att ta kort på honom, men jag tyckte lite synd om honom. NOT

Det var 3 st på min buss som led av fredagssjuka.

 

När jag sedan var på väg hem från bussen (lååång promenix) så fick jag se en glasruta som låg på en liten gräsplätt bredvid vägen. Rutan såg ut att vara av ett format nära 35 cm x 35 cm (vilket skulle betytt att den var 1225 kvadratcentimeter!!). Då jag tyckte att rutan var av en mycket behaglig storlek och av excellent utförande (dassig) så ville jag självklart ta den med mig. Jag önskade då att jag haft en grytvante, då en grytvante säkert skulle gett mig ett adekvat skydd från rutans vassa kanter.

 

Ett av höstens måsten. VILL HA!


Nu mår jag iaf bra, typ.

 

//danwar

I Spotify just nu:
The Killers
- Spaceman


Kommentarer
Postat av: Opooa

Cravings på blå vante. Ge mig. Nu. Fick. Bra så. Tack.

2009-10-16 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0