Ninjashopping

Idag kom jag över lite stålar, vilket såklart bidrog till att jag köpte lite grejer. Jag tog bussen ner till stan på jakt efter ett par svarta cheap monday. Tyvärr är det ju så att de två ställen jag faktiskt hittar till i Umeå är Systembolaget och optikern. Man kan inte köpa byxor på något av de ställena. Istället trillade jag in en tur på H&M på jakt efter en halsduk, men kom därifrån med en tröja och två dubbelpack med strumpor. Det blåste kallt och jag ville ha en halsduk, så jag köpte en palestinasjal istället - Fick den för halva priset eftersom den hade hängt ute i den västerbottniska tundran = win. På Bokia hade de inte heller några byxor så jag bestämde mig för att leta rätt på A Million Little Pieces av James Frey och gick därifrån med Baudelaires kalasdiktsamling Les Fleurs du Mal. Sen gick jag lite vilse och hamnade typ i ett bostadsområde i Haga (känt från bl.a. HAGAMANNEN) så jag blev lite hungrig och tänkte kolla om de hade stuprör från cheap monday på ICA. Det hade dem inte, men de hade rågkaka och rostbiff så det fick duga. När jag kom hem lagade jag och Shredder en asgrym soppa och blev skitmätta. Men jag hade fortfarande inte fått tag på några svarta cheap monday. Drygt.

I Spotify just nu:
Richard Cheese
- Last Resort

Ninja


Kommentarer
Postat av: Shredder

Var det inte jag som skulle köpa svarta billigamåndag-brallor? Ninjastulit min idé månne?

2009-10-21 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0