Katter som kan

När jag var ung avskydde jag katter.
Det kan ha berott på en incident på Cypern när jag vaknade av
att en spinkig näst intill opälsad vildkatt använde min rygg som kudde.
Det kan ha berott på mina morföräldrars katter som
när man var en äventyrslysten pöjk och lekte jage med förvandlades
till hårtbitande monster. Det kan även ha berott på att katter är
allmänt tard.




Jag har nu dock ändrat åsikt, det finns katter som är stengrymma.
T.ex. katten Gustaf, Mästerkatten i stövlar och Willy i Rädda Willy.
Jag har även bondat stenhårt med min flickväns katt. Den heter Pepsi och
gör allt för mig. Tvättar mina käder, diskar, hämtar pizza och vaktar mitt snus.

Hon vet vad hon gör när hon är ute och kör.

(och ja Willy i Rädda Willy är en katt.
http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/478503/790727.jpg)


I Skrufs grå spelare aka Spåttifaj:

Norma Jean - Amnesty Please


Kommentarer
Postat av: danwar

grymma katter. gillar dock inte willy så mycket, han äter fisk. och jag har bara plats för en fiskätare i mitt hjärta; GOLLUM

2009-10-06 @ 20:18:04
Postat av: skruf

Dvs mig?

2009-10-06 @ 21:52:30
Postat av: Morf

Du glömde Svinpäls. Har man morrhår, lila kostym och storhetsvansinne i en fungerande kombination är man per definition asgrym. True story.

2009-10-07 @ 17:06:28
Postat av: Anonym

Sv: jaså de tycker du

2009-10-09 @ 18:33:01
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0