jordnötssmör

idag vaknade jag 11.45 istället för den tänkta tiden 9.15. min väckarklocka stänger tydligen av sig om man ignorerar den tillräckligt länge.

 

efter en stunds läsande i sängen blev jag iaf sjukt sugen på jordnötssmör, något som jag inte äter särskilt ofta.

 

glädje: upptäcka att man faktiskt har jordnötssmör hemma

besvikelse: upptäcka att jordnötssmöret gick ut februari -07

nyfikenhet: det kanske inte gör så mycket?

glädje: upptäcka att det faktiskt inte spelar så stor roll

glädje: någon hade lämnat honung på bordet, det var gott tillsammans med jordnötssmör

frustration: honung på tangentbordet

misstänksamhet: det kanske inte var så bra med gammalt jordnötssmör ändå...

 

så nu lever jag i ovisshet med min mage. men än så länge är jag nöjd iaf :)

 

I Spoitfy just nu:

My Chemical Romance - I'm Not Okay


//danwar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0