Flytt och rens

Raghghahgahgh.
Städningens fyra steg.

Steg I:     Osynligt smuts och stökighet.
Steg II:   Städa.
Steg III:  Bristen på städning.
Steg IV:   Upphämtningen av ogjord städning.



Steg IV är det klart värsta.
Rensade ut mitt skåp på jobbet i helgen och hittade en smärre summa guld.
Dock var de tomma och egentligen totalt värdelösa. Den bittra sanningen jag redan
kände till gav endast upphov till tio sekunders dagisbarnskreativitet. Ett torn.
snustorn.

I städningens anda håller jag i skrivande stund även på att flytta hela mitt liv
från tryggheten i överklassamhället ute vid havet in till centralaste central.
Det ser ut precis som dagen efter de döva.
Jag är just nu i steg IV av rensandet. Sucky. Men jag gillar den nya placeringen av möbler.

 

Det är bara böcker i kassarna och det är inte ens alla. Stabilt som fan som
Danwar säger.


signerat Skruf

I Spotify just nu: Hans-Göran Aros digitalt jävla rosa helikopterband


Kommentarer
Postat av: dekadent

haha, soffan påminner lite om de döva faktiskt :P

2009-10-15 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0