Att se på Mora Träsk

De flesta av oss har någon form av anknytning till Mora Träsk, antingen har vi sett de som små eller så har våra föräldrar sett dem som små eller så har våran barn sett när de var som små. Lite som Rolling Stones, ofta har flera generationer (4-5) i familjen sett dem som barn, hursom. Igår såg jag Mora Träsk, eller jag såg och såg, jag har rockat loss till dem. Första gången jag såg dem var jag 8 månader nu är jag lite äldre och hade förhoppningsvis lite mera alkohol i kroppen är när jag var 0,66 år. Men åldern spelar liksom ingen roll för man har helt stört ballt när man rockar runt till lite Fader Abraham och Tigerjakt. Nu kommer jag inte ihåg så jävla mycket från när jag såg dem första gången men enligt vad min mor har berättat så var jag ju inte direkt uttråkad, troligen fattade jag inte så mycket men vad gör det. Mora Träsk är ballt och det blir inte sämre med en massa andra studenter som alla är lite runda om fötterna.



Snubbarn i Mora Träsk är ju också ganska sköna på sitt sätt för när Elton John ska ha palmer i Lounge innan spelning på Borås Arena ville de ha Loka och ostmackor. Nu är ju de inte fullt lika kända (fast de kanske borde vara det) som Elton men i alla fall. Orka ha palmer när man kan ha ostmackor och Loka säger jag.
För att avsluta kvällen på bästa sätt ska jag nu ta mig en ostmacka och ha de gött.
Youtube ger mig:
Mora Träsk - Tigerjakt
/Malenurse

Kommentarer
Postat av: Max/Ninja

madonna då! hon skall minsann ha en toa som ingen någonsin bajsat på. fatta mecket att byta ut toan varenda gång madonna skall spela. fyfan.

2009-10-18 @ 22:14:00
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0