Att komma till skolan och upptäcka att man failat.

Imorse gick jag upp lite efter sju och tog mig till skoln för att börja med lite Nationalekonomi kl. 08.15
När jag tog upp min kalender för att kolla i vilken sal jag skulle vara i upptäckte jag till min fasa att jag inte började förrän 13.15. Nu sitter jag i skolan, utan min laptop, och har ingen nyckel hem eftersom jag skulle vara lite snäll och ge den till Shredder så han kunde låsa. Nu sitter jag i skolan och jag vet inte vad jag skall göra, för jag kom hit och upptäckte att jag failat.

I Spotify just nu:
Ingenting, skolans AIDSdatorer har inget ljud.

EDIT:
Madman hade också failat och glömt laddaren till sin laptop vilket betydde att jag fick åka hem och hämta den och sen åka tillbaka till skolan för att se återvända hem igen. Jag gick upp lite efter sju och har inte gjort något vettigt alls idag. Fy fan

I Spotify just nu:
Dir en Grey
- RYUOJOKU NO AME

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0