Att kolla på MTV för att sen vilja skjuta sig i ansiktet

Det var en natt som många andra av sömnlöshet. Det betyder zappa mellan alla dåliga och tråkiga kanaler jag har för att sluta med att jag blir arg och sätter på Säsong 2 av How I met your mother.
Iaf, den här natten var inte som alla andra. Jag kände att det var något skumt på gång när dom visade någon töntig film på 6an kl 3 på natten, och fiskeprogram på National geographic, på väg tillbaka mot den töntiga filmen på 6an så hamnar jag på MTV och får se det här:

http://www.youtube.com/watch?v=EdRldB6Q7mM


Det är fan den värsta jävla skiten jag någonsin sett, jag hatar henne nästan lika mycket som jag hatar den jävla äckelslynan Anna fucking Anka.

I hope you all kill eachother, have a great day ladies.

Stinson out.

Kommentarer
Postat av: Shredder

w00t. Videon är ju hysteriskt rolig?

2009-10-24 @ 13:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0