Ännu mer söndagsångest

det hela började med att vi fick reda på att smk skulle spela på scharinska. efter mina två matcher tog jag mig hem och slöt upp med madman och shredder som satt och pilsnade i soffan och kollade på transformers 2. vi tittade lite på megan fox, hon så bra ut. vi fick springa till bussen, men hann ändå. vi kom till scharinska och det var inte en jävel där. vi blev ett bra gäng; jag, madman(som redan då var bra i gasen), björn, tommy och hans dambekanta kajsa - sen var dessutom maths och jonas där. så här långt är jag med i matchen, men det är när madman bestämmer sig för att jag skall ha tequila saker går åt helvete. jag står längst fram vid scenen med massa flaskor med misstänkt innehåll i mina händer och jag står längst fram av den enda anledningen att jag måste hålla mig i staketet för att inte ramla. jag kommer inte riktigt till hur vi tog oss vidare, och i nästa ögonblick satt jag och frossade i en qp och nuggets doppade i bbq-sås på mcdonalds, sen gick jag ut och spydde och kom in och fortsatte med pommesen. sen sprang jag ifrån madman som träffade sin fru. enligt busschauffören gäller inte busskort på bussen så jag böev förbannad och fick dra mitt visakort, vilket förmodligen redan inte är så fläskigt. sen vet jag inte riktigt mer, jag tror jag har blivit slagen för jag har jävligt ont i ansiktet, men jag kan ju lika gärna ha ramlat iofs. när jag vaknade för en timme sen stog det en hink och en tvåliters flaska med vatten bredvid min madrass. tur att man har en shredder som tar han om en ivf. nu kom jag ihåg att det snöade på vägen hem igår, och att jag bara spontanhoppade av bussen och fick gå skitlångt, när bussfan hade kört mig hela vägen hem om jag hade haft lite tålamod. aids.

men vad hände igår? varför har jag fått sms med kärleksförklaringar (vad fan har jag sagt?) varör har jag cash i plånboken? smk spelade ju inte heller, det var ett jävla bluffmakeri. skitliv. jag mår dåligt och har ångest; nu jävlar skall det skrivas seminarierapport.

EDIT:
nu reste jag mig och gick för första gången idag och upptäckte att jag inte kan gå ordentligt, det känns som någon snott min höftled. aids.

I Spotify just nu:
Håkan Hellström
- Hela "Det är så jag säger det" går på repeat.

Bakisninja.

Kommentarer
Postat av: dekadent

haha spelar ju ingen roll att ni är i andra änden av sverige, vi gör samma saker, och hade vi gjort dem tillsammans hade vi ändå inte kommit ihåg det.. fan vad allt snurrar det här suger

2009-10-25 @ 10:17:48
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Max/Ninja

jag tror fan vi är dömda till bakfylla, ångest och dekadens i evighet.

2009-10-25 @ 10:36:16
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0