ahh, äntligen måndag

så var det då måndag igen. denna sköna dag. alla människor faller tillbaka in i sina invanda rutiner och kommer ner till jorden igen från helgens äventyr uppe i det blå. skolan, jobbet, saker som ska göras. det produktiva samhället vaknar till liv.

jag vaknade idag 9.24. jag börjar skolan ganska kort efter det, så jag beslöt mig helt enkelt för att strunta i det. ingen skada skedd, livet är bra ändå. läste lite på bloggen här, opooas inlägg var fett värt.

iaf tänkte jag ta mig lite ägg till frukost och blev nöjd när jag hittade "Extra stora ägg" från Stjärnägg i kylen. öppnade kartongen och tog ett ägg i min hand.

"men... WHAT UP!?", tänkte jag omedelbart. i min hand höll jag någonting som skulle kunna innehålla Cell (läste volym 31 av DB igår). "men vafan, alla kan väl inte?..." och nej då. övriga ägg i kartongen var precis som vanliga ägg. kan iaf inte beskriva hur läskigt det var, men nu har nyfikenheten tagit överhanden och jag funderar på att försöka återuppväcka eller klona det som finns i ägget. hoppas på en liten gremlin, i värsta fall en mutantkyckling. bild kommer iaf senare.

i övrigt är nog allt som vanligt. drömde inatt att skruf vann 30 000 kr på blackjack på snipen (man kan inte spela blackjack där), efter det hittade jag ett långspjut och brutalslaktade Shrek. inga konstigheter.

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0