Zebradumheter och e-förfest

Idag var jag zebra, tre matcher i rad. De första två gick exemplariskt, men sista matchen spårade när ena laget tyckte jag var dålig. Jag tyckte jag var bra, rättvis och konkret. Jag skrek kanske lite för mycket på arga vuxna män och arga unga pojkar. Hur som haver var det rätt kul, men jag hade en något så djävulsk huvudvärk och blev rätt irriterad när vissa bara fjantade runt.

Just nu kär jag det senaste inom fester, eftersom jag inte orkar gå ut och dansa och kalasa så har jag nu en e-förfest med danwar, boork och dekadent över MSN-messenger. De säger att jag skall vara full, men det tänker jag nog faktiskt inte bli. Jag tänker mysa med Shredder, för han är mysig men har inget skägg längre. Jag tror vi skall kolla på lite CSI eller Planet earth. Det är fett bra. Sen skall jag äta upp alla choklad jag har och svepa ner det med en liter cola typ, sen skall jag sova långt och långt och längre.

Imorgon är det karategradering. Det skall bli väldigt kul, då får jag förhoppningsvis ett orange bälte kring livet. Om jag bara kan lära mig dojokun.

I Spotify just nu:
Mew
- She spider


Bristol Stool Scale:
Type 2

Ninja out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0