Tattu på 27b

Jag och Shredder kom just hem. Det snöar som fan ute. Jag DJ:ade med Björn på NH ikväll, det gick rätt bra faktiskt. Påvägen hem träffade jag och Shredder en ball finne, han hette Tattu och bodde nära oss. Han frågade vad vi gjorde, vi var fulla. Vi frågade vad han gjorde han sa "Ingenting". Vi frågade vad han gjorde i Sverige, han sa "Ingenting". Vi frågade om han pluggade, han sa "Nej, jag får pengar för hus och studier, men gör ingenting". Vi tyckte Tattu var ball så vi följde honom hem, han har nyss flyttat till Mariehem där vi bor. Han gillar Ålidhem bättre, det är mer fest där. Han var i finska armén och tycker inte det är kallt. Det tyckte vi.

I Spotify just nu:
"Ingenting"

ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0