Saker folk i allmänhet bör göra mindre.

Det finns mycket konstiga människor och konstiga människor gör konstiga saker här är några av de saker dessa människor bör göra mindre:

 

- Inte borra innan kl 09:00 på morgonen.

- Inte betala strumpor på Kappahl för 130:- med typ 107,50:- i mynt och resten på Visa-kortet

- Inte gå runt i biblioteket och prata i mobil i högklackat.

- Inte handla på systemet på fredagar, får då måste jag ställa mig i kö i 40 min för att köpa 2 öl.

- Inte köra mot enkelriktat.

- Inte äta på Max som ett familjenöje.

- Inte odla skägg om man inte har någon skäggväxt.

- Inte gå till Styrbord Barbord (d.v.s. båten i Gbg) på hösten.

- Inte byta låt på Spotify innan den som spelas är slut.

- Inte välja snabbkassan på Willys när man har en fylld kundvagn.

- Inte lyfta 5 gånger din kroppsvikt på gymmet om du är 14 typ.

- Inte tro att 60 kcal motsvara 1 Kg.

 

På iTunes just nu:

Familjen - Det snurrar i min skalle

 

/Malenurse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0