Roliga byxor och halvröd fläskkarré

Idag kände jag mig lite rik. Shredder också, eftersom jag var rik och han lånade lite stålar av mig. Vi tänkte för oss själva "Lite mat vore inte fel!" och vi begav oss mot ICA. Vi gick snabbt och plockade upp tre paket nudlar var. Sen kom vi på att shit pommes! vi är ju lite rika, låt oss lyxa till det! Med det i åtanke gick vi och tankeonanerade åt lite entrecôte, lövbiff och andra kulinariska läckerheter innan vi ryckte tag i ett halv kilo riktigt billig fläskkarré och en påse euroshopper pommes. skru dem nuudles, nu jävlar blir det femstjärnigt!

Vi gick ut och chillade under ett tak, för det regnade lite. Då upptäckte lite bonnläppar från typ Lyckesele som satt och käkade pizza (på världens äckligaste skitpizzeria vid mariehems centrum) och drack öl som förmodligen kostade typ 300:- / glaset, att jag inte hade några byxor på mig. Eller jag hade byxor, men inte jeans. Jag hade mina ascoola pyjamasbyxor på mig, de är svarta med isbjörnar som har röd halsduk, tomteluvor och polkagriskäppar. Jag tycker dem är assköna, men dessa inlandsfjantar pekade och skrattade. Jag och Shredder tyckte pizzatöntarna var töntiga så vi cyklade hem.

Vi lagade vår asgrymma mat, totalt ett kilo fläskkarré och ett kilo pommes och en riklig skvätt grönpepparsås. När vi hade ätit hälften upptäckte vi att köttet inte var klart, det var lika rött som en gammal sovjetgubbe. Vi struntade i allt tjat om trikiner och skit och åt upp allt ändå, sen mådde vi illa och tog en folköl och kollade på CSI, jag i numera iklädd raggsockar, träningsshorts och en jävligt v-ringad tisha som jag sovit i. That's how we roll, biatchesss.

I Spotify just nu:
HIM
- Close to the flame (Rappula tapes)


Bristol Stool Scale:
Type 3


Ninja out


Kommentarer
Postat av: danwar

Du är cool, jag har varit avundsjuk på de byxorna länge. Jag gillar inte heller pizzatöntar, du borde visat dem lite close-up karate.

2009-11-21 @ 01:59:39
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0