Jag vill också gå med!

Väldans vad mycket prat det var om den där dejtingsidan för snygga idag. Inte så dumt egentligen, va?
Och Ninja fick alltså vara med...  Inte så konstigt – killen är ju modell.
Jag har faktiskt blivit stoppad på stan av modellscouter. Två gånger. Ena gången på engelska:

"Have you ever considered modeling?", sa han.
"Uhm... NO?", sa jag.

Klart jag inte har; modelljobb är för tjejer och fikusar. Och Ninja, då.


Men nog blev jag lite mallig när jag blev tillfrågad, för helt ful kan man väl inte vara då? Eller, det kanske man kan, bara man är lång och mager. Äsch.

Jag bestämmer mig ändå för att söka medlemskap på den där sidan. Inte helt oväntat kräver de en bild och jag plockar fram mobilkameran. Hur ska jag då bära mig åt för att se riktigt snygg ut på bild?

Jag kammar mig noga, fixar varm ljussättning och bränner av ett bländande leende:


"Inte illa", konstaterar jag. Kanske skulle försöka se lite hårdare ut:



Bättre. Gillar att jag ser helt ovetandes ut om kameran. Dubbelhakan går dock bort (obs. beror på vinkeln). Kanske skulle smyga in ett mystiskt leende också:



Nice. Börjar likna något. Men borde kanske stå upp:



Var fick jag halsduken ifrån? Sjukt gay. Gör om:



P-E-R-F-E-C-T! Bättre än så blir det bara inte. Leendet, den "busiga" frisyren, loggan på tröjan. ALLT. Till och med det bruna barnbältet kom med där i bakgrunden. Den bilden kan de väl knappast nobba?
Jag skickar iväg min ansökan. Hoppas, hoppas att jag också får vara med..

/Opooa

Kommentarer
Postat av: Calle

HAHA, det bästa inlägget jag läst. Jag gillade egentligen den första bilden bäst, ser mer ut som du än den sista. Den bör dock räcka ganska lätt för beautifulpeople.com Den verkliga frågan är om den räcker för überdüberhünkar.com

2009-11-12 @ 23:33:09
Postat av: Opooa

Tack så mycket! Jo, den var mer jag, men eftersom den sista blev så jäkla bra kunde jag inte låta bli. De vet ändå inte hur jag ser ut på riktigt, så.

Tror tyvärr att jag är för tunn för att klassas som hunk.

2009-11-12 @ 23:41:43
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kuma

Alltså. Kan du ens se ut såhär? Jag skrattade och skrattade.

2009-11-13 @ 01:13:31
Postat av: Calle

Jo jag vet hur du ser ut tänkte mest för framtida dejter på beautifulpeople som kanske skulle bli besvikna när de inte får vad de förväntar sig

2009-11-13 @ 12:24:49
Postat av: danwar

fett.

2009-11-13 @ 18:10:32
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0