igår (så som dekadent minns det)

danwar har helt rätt. igår va mysko. såhär minns jag det:


det hela började med att jag och t-rex-boork åkte till freeport och spenderade en timme eller så i hårproduktsbutiken. det är egentligen bara kuriosa, det har ingen betydelse för resten av kvällen. sen hämtade vi danwar, stal ett par strumpor och åkte till boorks iskalla hus. väl där hjälpte jag danwar och boork med deras marknadsföringsarbete, och skrev en grym kundhanteringsplan som jag innerligt hoppas kommer publiceras i detta forum. därefter kokade jag konserverad gulaschsoppa och gjorde skumma fruktshottar med vad som va kvar av en burk fruktcoctail och lite absolut. sen raidade jag och danwar boorks garderob och jag återfann kondom-mössan!! win!! sen drog vi till stan med nils och skit hände, läs om det i danwars inlägg, slutligen kom vi iaf till berså. 

på berså spårade saker riktigt ordentligt. det första jag ser när jag kommer in genom dörren är en tjej som vi kan kalla skutt, som sitter och hånglar med ngt litet drägg i ett hörn. skutt upptäcker att jag har sett henne, och blir alldeles till sig och börjar genast springa emot mej för att förklara. skutt och jag har nämligen varit halvt om halvt ihop ett tag nu eller ja typ ngt åt det hållet, jag vet inte och jag bryr mej inte. i vilket fall så förstod jag ju genast att det skulle krävas ett långt och seriöst samtal för att reda ut det där pussandet, ett långt och seriöst samtal som jag i möjligaste mån inte alls ville ha ngt att göra med ö.h.t. så jag slängde mej åt sidan och hamnade påå "smupp". smupp och jag har också lite historia, och hon verkade ivrig att bredda ut den historien lite. shit pommes tänkte jag, idag händer det verkligen grejjor. det bör kanske tílläggas att en av tjejerna jag kom dit med var ett gammalt ex, vi kan kalla henne snurf, som också hade uttryckt ett intresse i att förlänga historieboken med någon volym eller två, så jag va liksom omringad av hormonstinna flickor helt plötsligt. 

i denna nödens stund gjorde jag som de flesta skulle gjort, och letade snabbt efter en stabil person att luta mej mot. mitt val av person var emellertid undermåligt; danwar. danwar och hans skumma internatflicka drog ut mej på dansgolvet tillsammans med smupp, och helt plötsligt bara spårar skiten igen och jag befinner mej mitt i ngn sorts dansgolvsfyrkant. danwar och smupp började klänga på varandra, smupp och internattjejen började klänga på varandra, smupp började klänga på mej, jag klängde för mitt liv på danwar, och internattjejen tryckte upp sina bröst i mitt ansikte varje gång danwar visade smupp för mkt intresse. seriöst weird. hade precis innan tagit en atarax också, som på mej har en alkoholförhöjande effekt, så jag trippade ballar vid det här laget, det va helt barockt, nasdaq faller! ni vet hur det är. kom iaf därifrån utan några synliga bestående skador, och jag och danwar tog oss hem till boork för att varva ner och slowdricka lite innan vi slutligen somnade. 

idag spammas min inkorg av sms från gårdagens kvinnofolk. dom måste lära sig att ta det potatis och inte stressa upp sig hela tiden. nu sitter jag i pyjamas och äter kall fläskfile och läser en larsson som jag tog ur boorks gästrum. mitt huvud bultar och mitt rum ser ut som skit. jag älskar mitt liv :) 

// dekadent 


Kommentarer
Postat av: danwar

det enda jag hade kunnat göra för att försöka rädda dig, och även mig, skulle ha varit att sätta oss i ett hörn, och jag vet inte ens om det hade funkat.



vi hade också kunnat åka hem, men det ser jag inte som ett riktigt alternativ.



du fick ju trots allt bröst i ansiktet, wooo

2009-11-22 @ 16:04:18
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0