I väntan på Nillon

Nyss var Nillon med hona hemma hos mig i min hall jag hade kalsonger på mig och åt ostkaka. Vi bestämde vilken buss vi skulle ta ikväll och tittade på roliga bilder ifrån Hultsfred.

Nu väntar jag på att Nillon ska fixa i ordning sig för att hoppa på bussen. I väntan så sitter jag och lyssnar igenom diverse olika remixer på Black Eyed Peas låt I Gotta Feeling (5st).

I Gotta Feeling (Alex Astero & Evan Sax Radio Mix)

I Gotta Feeling (Baccano Remix)

I Gotta Feeling (Denys Victoriano Remix)

I Gotta Feeling (Spanish Miguel Vargas Hold Remix)

I Gotta Felling (ClubDJTeam Sing Extended 2009)

 

Vet inte om jag tycker att någon av dem är särskilt bra, i alla fall inte om man jämför dem med David Guettas remix:

 

I Gotta Feeling [FMIF Remix Edit Version Mixee]

 

Kort och gott som förtjänar ingen av låtarna förutom Guettas version att spelas på ett dansgolv.

 

iTunes just nu:

 

Black Eyed Peas Vs Benny Benassi - Satisfaction Boom (The Mash Upers Edit)

 

/Malenurse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0