Djurparken

Ja. Idag var jag, lakamies och Kuma på Parken, eller, som den är mer känd som på torsdagar, Djurparken. Ni som inte varit på Parken en torsdag kanske undrar "men varför  hela fridens namn kallas det djurparken? Är det något slags zoo? omgomgrofllol". Mjo, så skulle kanske jag också säga någon gång, om jag var ett efterblivet ras av grövre karaktär. Men förklaringen är helt enkelt: Ja, det är ett slags zoo. Inte det zoo som traditionellt besöks av lyckliga familjer, den sortens zoo där lejonet är kung och får middagen serverad på silverfat. Nej nej, det är mer åt det hållet som kan tänkas fanns på nazitysklands tid; då kanske det var något slags zoo med människor som stack ut, på ett eller annat vis, eller var allmänt konstiga? Det är iaf mina spekulationer.
Om detta stämmer, kan det vara så att en gammal nazitysk har lyckats lägga beslag på Parken, och nu bedriver denna sorts zoo där varje torsdag under namnet "Studentklubben". Självklart kan även människor som jag själv släppas in, annars är det ju ingen som har kul åt alla mongon där inne. För kul hade jag.

Hur som helst, för att använda synsättet som Cartman använder i senaste episoden, så var det alldeles för mycket minoriteter där. Jag skulle tippa på att det var 92-93% minoriteter där, och bitvis var jag rädd att de skulle agera våldsamt mot mig. Men jag klarade mig.

Hittade också en grymt söt tjej. Tyvärr ska jag sova på Kumas soffa, detta är ju ett minus när man betänker vad man vill göra med damsällskap när morgonen smyger sig på. Jag tvekade allt för länge och hon blev bortdansad av en turk, med den sedvanliga turkstilen.
Om du nu råkar vara den korta tjejen med kort brunt hår som är sinnessjukt söt: slå mig en pling! Jag dansar bättre än turken och ska göra dig glad... ett par timmar.

Nu väntar soffan.

//danwar

Kommentarer
Postat av: Opooa

Kan du inte skriva sånt här när du är nykter istället?

2009-11-20 @ 12:09:34
Postat av: danwar

Det gör jag väl? Eller inte vet jag, jag kanske inte är nykter.

2009-11-20 @ 15:51:24
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Calle

Du missade att skriva om den dansande asiaten som med sina 80-tals? dansmoves fullständigt dominerade dansgolvet. Jag och alla andra inne på parken har skrattat nog för en månad

2009-11-20 @ 16:47:13
Postat av: Opooa

Nej, det där var det skummaste inlägget jag någonsin läst. Säger en hel del här.

2009-11-20 @ 18:07:01
Postat av: danwar

Asiaten får Kuma ta, det lämnade jag med vilje.



Och Opooa: inlägget är inte alls skumt, det är KONST. Suck, orkar inte att folk inte förstår.

2009-11-21 @ 01:54:40
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Kanske är jag som är "ett efterblivet ras av grövre karaktär".. :(

2009-11-21 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0