Blandad kompott.

Ja, jo, den är faktisk.... har int soppa i.. jaa.. Jag är bög! För egentligen, det blir väl rent hypotetiskt inte manligare än så? Man spänner på andra män! Vi andra heterokillar kan ju gå till våra feminina bröst och rumpor. Gay is the new straight säger Madman.

Med dessa fina ord inleder jag mitt blogginlägg. Jag har haft ett par produktiva dagar det senaste, jag har kollat på film, ätit chips, druckit cola, och lärt mig solona i Sultans of Swing. Jag har slumrat till nyhetsmorgon och verkligen trott att jag skulle till skolan idag, men icke. Jag behöver inte vara i skolan på två veckor, sweet. Det innebär dock en hemtenta. Åter till nyhetsmorgon, det satt någon ful jävla snubbe i en soffa, och han hade GROVA JÄVLA TALFEL, förlåt mig, TAFFEL! Han var så kass och talade om att vilja införa lagar om att hata på internet. What the fuckin fuck aids fuck säger den galne sparven??!?!!? Jag hatar precis hur mycket jag vill, man får bara ha stake att kunna ta den negativa sidan av internet, eller hur?
Man kan till och med "youtuba" we didn't start the flame war. Det är en film som är skapad av många internetanvändare om just hatar. Den korkade douchebagjäveln som hade gett sig in i politiken och ville att folk skulle sluta hata, för att det inte var bra, hette Anton Abele. En klart tokig karl som de visar i TV, bredvid någon blondin som hade stängt sin blogg för att folk hade hatat så mycket, så hon PALLADE INTE.
Visst, fine, hon kanske inte har nerver av stål som exempelvis sparvar. Men om man vänder på kakan så tar sig folk ändå tiden att läsa, OCH KOMMENTERA. Om man, som jag just nu, känner för att skriva av sig sin svarta cynism kan man ju tänka att en och annan kanske skriver: word! Någon annan kanske skriver: Jag är Anton Abele, du är inte snäll och det är inte bra! (Uuuh).

Man läser blogginlägg, till och med på bloggar man inte gillar, och kommenterar. Fett korkat enligt undertecknad.

Madman

I huvudet (Spotify) just nu: Lösa planer om världsherravälde och cyniskt internethat (Blue Öyster Cult - Godzilla).

Kommentarer
Postat av: danwar

word!

2009-11-10 @ 18:49:44
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Jag är Anton Abele, du är inte snäll och det är inte bra!

2009-11-10 @ 21:56:48
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Jag visste det!

2009-11-10 @ 22:42:54
Postat av: Shredder

"What the fuckin fuck aids fuck säger den galne sparven??!?!!?"



Om Abele är en sparv av något slag hoppas jag att ni vingklipper mig och kallar mig leguan (en leguan är en sparv som inte kan flyga). Att orden sparv och Abele printas i samma mening strider i min mening mot alla principer om rätt och fel.



Abele är en överklassn0lla som egentligen bara profiterar på en av sina vänners bortgång. Madman, din ilska kommer inte oprovocerad, ty Abele är lika provocerande som ful.

2009-11-12 @ 22:02:05
Postat av: Shredder

Missförstod dig Madman. Borde förstått att en ädel sparv som du aldrig skulle göra ett sådant trivialt misstag som att kalla honom sparv. Ty du syftade ju på dig själv din galne rackare. My bad!

2009-11-12 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0