Att vinna bästa utklädnad. Igen.

Igår var jag på karateläger. Jag forlorade en match mot en planka och fick en spark i huvudet. Saker som händer när man inte är lika ninja som man tror och inte håller garden uppe och har ett failat pekfinger som sticker ut. ANYWHO. Direkt efter var det raka vägen hemmåt och mecka ihop min AWESOME halloweendräkt. Tyvärr har jag inga bilder än, fattar inte varför jag inte blivit bombad av "Someone tagged a photo of you"-mail. Jag var ivf EDWARD SCISSORHANDS, och jag var det så jävla bra. Helt otroligt bra faktiskt. Så bra att jag vann bästa utklädnad. IGEN. Fan vad jag är bra. Jag var skitsnygg (är fortfarande skitsnygg). Sen var det NH och jag gick apeshit och blev apeshit och gick hem. Bra kväll, men jag är fortfarande lite svart runt ögonen och det är svart på lakanen, och klockan 8.15 imorse var det hockeybockeymatch i korpserien. Vi förlorade.

Skål.

På Myspace just nu:
Bemo
 - Midsummer Flowers

Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0