Att önska livet ur någon.

Åt helvete med allt vad mänskliga rättigheter heter, den jävla idioten som bor i vårt hus som sparkar igång borrmaskinen innan gryningen skall fan hänga i högsta trädet. När man bor i ett hus med papperstunna väggar, där man hör grannen skita när man står och borstar tänderna och kan höra exakta ord i bråken hos grannarna är det fan inte okej att börja använda powertools innan klockan nio på morgonen. Far åt helvete.

I Spotify just nu:
Swing Kids
- Blue Note

ninja & madman


Kommentarer
Postat av: den dumme jäveln.

tja, vill bara säga att er blogg är bäst. men eftersom jag har en kalkon-njure till hjärna får jag aldrig ihop hur många ni är som driver bloggen? tre, stämmer det? puss i jumsken.

2009-11-09 @ 17:00:43
Postat av: Opooa

Tre? Räkna personerna i headern, din dumme jävel.

2009-11-09 @ 19:23:15
Postat av: Opooa

Vad elakt det där lät. Förlåt. Du är också bäst. Vi ska presentera oss ordentlig nån gång.

2009-11-09 @ 19:28:14
Postat av: Max/Ninja

kul att någon faktiskt läser! älska och sprid! jag skrev ju faktiskt en presentation för ett tag sen.



http://trippelsparv.blogg.se/2009/september/trippelsparv-sverigeexpansion-vem-ar-var.html



alla som skriver på bloggen är med tror jag, inte lakimies förresten. men men. det får duga nu ivf.

2009-11-09 @ 22:42:39
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: den dumme jäveln.

oj, du är då inte så serviceminded, opooa. gud vad sugen jag blir på att kommentera när jag får ett sånt svar. nej, skulle inte tro det. med tanke på att ni har ganska sjuka namn trodde jag att ni bara valde något på måfå. men förlåt för att jag läser din blogg, jag ska genast sluta.

2009-11-10 @ 16:22:27
Postat av: den dumme jäveln.

2009-11-10 @ 16:29:31
Postat av: Max/Ninja

it's all in good fun, dessutom bad han faktiskt om ursäkt. och det är inte hans blogg! det är vår! och fortsätt läsa den, för den är ju faktiskt skitrolig.

2009-11-10 @ 17:23:04
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: återigen den dumme jäveln.

självklart tänker jag inte sluta läsa den. hehehe så lätt blir ni inte av med mig. ville bara försvara mig lite.

opooa, du är min bäste vän.



ps om ni vill kan ni ju ta bort den tomma kommentaren jag råkade skicka.

2009-11-10 @ 18:24:26
Postat av: Max/Ninja

det jag undrar är hur någon i skåne hittade den här bloggen. vi är ju inte direkt ute och delar ut flygblad, liksom.

2009-11-11 @ 13:34:51
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0