Yes.

Madman äro full. Jag kommer inte gå tillvaka för att ångra stavfel eller åå. Därfr bara skriverjaf.
Jag har spkeat brännboll idag, tre matcher. varav gtvå jag spelade. Jag var så JÄVLA full, är fortfarande, helt shukt. Käkat mitt fyllekäk och är redo att gå till sängs. Men klockan är ju trots oddsen bara kvart över tidigtr. Sjukt

Jag såg en snygg tjej idag. men hon försvann. Det är dagens sannigg. Plus att jag fick hångla i två sekunder. men vem fan bryr sin omdet,

Godkväkl på er runkmuppar.

Nu ska jag redigera musik och spotta på mina genitalier, medan jag högt utlåter gutturala läten och nyper mina bröstvårtor. Precis som stadsministern,

Jag är grym,

Hög Aktnings Fullt. Mad of the Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0