Vårväder och rökhosta.

Det är precis vad jag har. Såndär hosta man har när det kommer upp massa gulgrönt slem i 400 km/h. Sen är det vårväder i den norra delen av Sverige också, typ 13 grader i skuggan och sol. Jag har lagt märke till alla brudar som kommer fram när solen lyser, trodde inte, VERKLIGEN INTE, att det fanns så många snygga tjejer i denna hålan. Jag hade fel.
Som en kille i min klass sa; Tjejer är som blommor, när solen kommer fram så slår dom ut, PLOCKA DOM!! (De sista orden lade jag till..)

Jag har den värsta torkan för övrigt, jag behöver tömma systemet, inte lite heller. Mycket. Så mycket att andra får symptom på analklåda, och inte vanlig rövklåda, utan en såndär "Fan vad det kliar och nu när jag har kliat KLIAR DET ÄNNU MEEER!!!"
Jag har tydligen den effekten på folk.

Jag hade ett seminarium om barn och barnmisshandel idag, jag kan rita upp det i mitt lilla diagram om saker skolan säger som visar sig värdelöst i verkliga livet...

Saker som visar sig farligt i skolan;
Det är fel att slå sina barn. Jag märkte att utbildningen var bristfällig när jag slog ett barn, och gillade det.
Att använda cannabis är fel. Jag märkte att utbildningen var bristfällig när jag var SCHÖÖÖÖÖN.
Att söka socialbidrag är en nödlösning. Jag märkte att utbildningen var bristfällig när jag insåg att jag fick gratis pengar.
Alkisar är det synd om. Jag märkte att utbildningen var bristfällig när han bjöd och sade att det var det han ville med sitt liv.


Se, barn. Livet är så, på sant.... eller...?

Nu ska jag bajsa och tänka på tjocka män som trycker våldsammare än jag så jag inte känner mig ensam.
Och kom ihåg, kärlek föder dumhet, dumhet föder ilska, ilska föder hat, och hat föder dina barn.


Over and out för en stund.

Craziest there is - Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0