Sverige vs. USA - Att supa och knulla.

Det är något konstigt jag tänkt på. Väldigt få av de jag umgås med - i min egen ålder - har barn. De är heller inte alkoholister eller beroende av några sinnesförvillande substanser. Förra året bodde jag i USA. Fyra av de tjejer jag gick med har barn. En tjej jag läste historia med har en fet bulle i ugnen såg jag via Facebook. Några killar jag i skolan med i USA blev utsparkade på grund av droginnehav och många krökar för att de måste och det sumpar de stipendier och framtider på. Jag har supit och knullat sen jag var femton men jag har inga barn, inga drogberoenden och en rätt ljus framtid. Jag är så jävla nöjd.

I iTunes just nu:
Pangaeans Lost
- Epokellips (Flygel)

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0