söndagsångest!


Saker jag borde ha gjort idag:

+ klätt på mej
+ städat
+ skrivit psykologiarbete
+ skrivit hemtenta om kroppsideal
+ pluggat på afghanistans historia (1933 och framåt)
+ ätit ordentlig mat
+ gått och lagt mej i tid (ska upp 6 imorn)


Saker jag istället gjorde idag:

+ sov
+ gick runt i pyjamas
+ spelade gitarr
+ snabbspolade mej igenom the bourne supremacy
+ åt spaghetti med ketchup och drack till det avslagen öl
+ spelade gitarr 
+ spelade poker på datorn
+ rökte
+ snubblade i trappan
+ spelade gitarr
+ läste rocky på toaletten
+ hittade 1kg vingummin
+ åt 1kg vingummin
+ åt 1 kg glass för att dämpa den otroliga brännan jag fick i käften av de gula jävla gumminen
+ spelade gitarr

jag har kollat på en hel del filmer med nakna tjejer också, men det är sån rutin att det inte behöver stå med..

/ dekadent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0