Skratta inte. Skratta aldrig.

Cyklar tar vi för givet i det alldagliga livet. Dom har hjul, styre och en sak som åker upp i stjärten när man sitter på den. Misstro mig inte, min rumpa är rätt liten, det är bara det att sadeln är ännu jävla mindre!
Fy satan.

Jag kollade på television förut, och märkte att alla som är på tv är bra på något. Dr. Hus är jättebra på att vara arrogant men han har alltid rätt. Joey i vänner är jättebra på att vara korkad men välvillig. Sen "zappade" jag förbi tvåan som hade någon debattrepris, där var hon den där flatan Gudrun med, och då började jag skratta och tänkte för mig själv; Hon är väl för fan inte bra på något? Jag ogillar henne starkt, men det är inte för att hon har lett sossarna till sitt förfall eller att alla andra hatar henne, jag tycker bara hon är så jävla ful. Alltså provocerande ful. Det är väl en kvalitet det med, och sen slog det mig! Hon är ju grym på att vara meningslös och ruskigt ful. Som en vårtig ögonlob i motvind.

Förresten, jag skrattar åt folk som skadar sig. Börjar dom blöda så skrattar jag om nåt ännu mer. Dör dom, så skrattar jag för att skratta. Om jag skadar mig så dödar jag folk som skrattar. Skratta inte. Skratta aldrig.

Dagens recept:
Den tysta pytt i pannan.
Ingridienser: Krögarpytt från ICA
Tillagning: Öppna frysen - Håll käften
Öppna påsen med pytt i panna - Håll käften
Sätt på spisen - Håll käften
Häll pytt i pannan i stekpannan - Håll käften
TIllaga tills varmt och fint - Håll käften
Servera till ett tyst glas öl - Håll käften
Sist men inte minst ät och håll käften.
Tyst pytt i panna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0