Grattis Ninja!

Här vill jag officiellt gratulera Ninja på hans bemärkelsedag.

Hur som helst är det som bekant inte gratulationerna eller presenterna som är viktigast, det är festen. Alltså behöver vi en monsterfest. Ninjas eget förslag är utekväll på Gretas, ett förslag från oss andra är paratrooping i Västerås. Får väl se vad det blir, det viktigaste är ju ändå att vi wingar åt Ninja. Får han inte ligga på sin egen födelsedagsfest äter jag upp min hatt.


In other news, jag har tentor om en vecka ungefär. Så för min del är det en mycket rolig tid jag har framför mig. den ena tentan är i fysik för ingenjörer och den andra är i linjär algebra. Pepp.
Har just nu varit och lagt in min tvätt i tvättmaskinerna, och tog dagens risk när jag la in en halvskabbig kofta som jag stal hemma hos Boork tillsammans med min vittvätt. Får se hur det går.
Helgens win var helt klart, trots spelningen i fredags, när jag upptäckte att jag hade missat ett par avsnitt av HIMYM (!). Jag hade alltså sett det senaste, men inte några avsnitt tillbaka, vilket gav mig en mycket angenäm dryg timma i lördags. I övrigt mår jag dåligt. Nog dags att supa ikväll. På?

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0