Grapefrukt.

Det är ju så jävla bittert at äta. Fyfan säger jag bara. Att det finns en sån frukt som gör folk fula när dom äter den, precis som när man tar och shottar en fernet efter allt för många öl. Blä.

Det var väl allt jag skulle skriva egentligen. Alla andra sparvar har grattat Ninja på bloggen så då får väl för fan jag också göra det.

Grattis din mördare! Ninjaskolan har gjort dig lyckad, du kan hoppa, rulla, knulla och du har humor. Plus att du klär dig snyggast. Men som wicked skrev i smset, vad har du åstadkommit? Det vet jag. South infections! EPIC WIN.

Jag orkar inte skriva något riktigt flippat idag, det får bli imorn säkerligen.

Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0